Kampanje: Kjøp for over NOK kr. 10.000 i nettbutikken og få gratis levering

Spørsmål?
+45 70 13 17 44

0Item(s)

Du har ingen varer i handlekurven.

Product was successfully added to your shopping cart.

Leveringsbetingelser

1. Hva koster leveringen?

Levering av instrumenter og tilbehør beregnes pr. kg. Vi leverer med fraktemenn, og kan derfor kun si hvilken dag varen blir levert, men ikke tidspunktet for leveringen. Man har den muligheten at de ringer en time før levering. Digitalpiano.no tilbyr også å levere instrumentet til kundens arbeidsplass, hvis kunden ikke har mulighet til å være hjemme det pågjeldende tidspunktet. Veier instrumentet/tilbehøret mindre enn 20 kg, sendes det med Posten som pakkepost.

Som utgangspunkt leveres instrumenter alltid i kasse (bortsett fra Kawai CA-98 og CS-11, Yamaha NU1X, Yamaha N1 Avantgrand, Yamaha N2 Avantgrand, Yamaha N3X Avantgrand, Yamaha CVP-709GP, Yamaha CLP-665GP, Kawai K-15 ATX2, Kawai K-200 ATX2, Kawai K-300 ATX2, Kawai K-500 ATX2, Yamaha B-1 silent, Yamaha B-2 silent, Yamaha B-3 Silent, Kawai GL-10 ATX2, Kawai GL-20 ATX2, Kawai GL-30 ATX2, Kawai GX-2 ATX2).

2. Hvor kan jeg få det levert?

Digitalpiano.no leverer instrumenter til hele Norge. Det kan komme et tillegg i prisen hvis du ønsker varen brakt opp på etasje. Instrumenter leveres til deg med fraktemann.

3. Hvor lang tid går det fra bestilling til levering?

Leveringstiden avhenger av hvilken vare du bestiller. Bestiller du en vare fra vårt eget lager, kan du regne med 3-7 dagers levering. Er varen ikke på lageret vårt er leveringstiden normalt 7-14 dager, med mindre varen er i restordre hos produsenten. I tilfelle av restordre, vil du bli informert så snart vi får beskjed fra leverandøren.

4. Kan jeg få vite presis når varene blir levert?

Når du avgir din bestilling vil du bli kontaktet av salgsavdelingen vår, hvor dere sammen kan finne en dag du ønsker instrumentet levert (Regn dog med levering minimum 3 hverdager senere enn ordreavgivelsen). Vi vil kontakte deg enten på e-post eller pr. telefon.

5. Kan jeg selv avhente mine varer?

Digitalpiano.no tilbyr IKKE avhenting av ordre i vår fysiske butikk i Oslo. Levering skjer direkte til kundens leveringsadresse.

6. Hva skjer hvis et produkt jeg har bestilt går i restordre?

Da vi benytter en større sentral logistikkpartner som ”lagerfasilitet”, kan det forekomme situasjoner, der et produkt som tilsynelatende er på lager, allikevel viser seg å være i restordre.

Hvis det oppstår et slikt problem, vil du bli kontaktet av vår salgsavdeling, som vil orientere deg om forsinkelsen og evt. hjelpe deg med å finne et alternativt produkt.

 

×

There are no products in my compare list.